Aldatma

Üç Karadenizli bir akşam meyhanede acayip dertli bir şekilde kafa çekiyorlar. Kafalar kıyaklaşınca İdris başlıyor.
- “Karım nasıl beni aldatır? Hem de bir yazarla ” diye söylenmeye.
- “Nereden anladın bir yazarla aldattığını?” diye sorunca diğerleri
- “Nereden olacak bir akşam eve geldiğimde yatağın altında bir roman buldum” der.
Biraz sonra Dursun bir of çeker ve o da başlar derdini anlatmaya.
- “Benim karı da beni bir aşçı ile aldatıyor.”
- “Nasıl anladın?” diye sorunca diğerleri Dursun
- “Geçen gün gündüz vakti eve geldiğimde bizim yatağın altında bir kepçe buldum” der.
Bunları dinleyen bizim Temel öyle bir of çeker ki masayı titretir. Hayrola der diğerleri. Temel
- “Sormayın arkadaşlar sizi dinleyince benim derdim on kat daha arttı.” der.
Diğerleri buna bir anlam veremez.
- “Nasıl yani?” diye sorarlar.
Temel
- “Uzun zamandır bizim karıdan şüpheleneydum. Geçen gün gündüz vakti eve bir baskın yapayım dedim. Bir baktım yatağın altında bir jokey var. Demekkim bu karı beni bir at ile aldatıyor.”

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder