Fal Makinesi

Bir kürt ve Temel Amerika’ya zengin olmak için gitmişler. Bir sene sonra aynı yerde tekrar buluşmak üzere ayrılmışlar. Bir sene sonra Temel yine aynı şekilde beş parasız buluşma yerine gelmiş. Daha sonra yanına bir limuzin yanaşmış ve içinden smokin giymiş bizim kürt çıkmış. Kısa bir selamlaşmadan sonra Temel:
- “Valla ben hiç bir baltaya sap olamadım der. Ama görüyorum ki sen oldukça iyi durumdasın.
Kürt : - “Eh işte durum iyi der. Valla bu Amerikalılar salak. Bir fal makinesi yaptım. 5 dolara elini makineye koyuyorsun ve fala bakıyor” der.
Daha sonra yine bir sene sonrası için sözleşirler. Bir sene sonra yine kürt limuzini ile gelir ve beklemeye başlar. 10 dk sonra tepeden dabadabadabna bir helikopter iner ve içinden bizim Temel çıkar. Kürt şaşırır.
- “Ulan nasıl oldu da bu kadar zengin oldun? ”
Temel : - “Valla bu Amerikalılar çok salak. Ben senin makineyi biraz geliştirdim der.Makinaya elini veriyorsun fala bakıyor. 10$ vermezsen elini geri alamıyorsun. ”

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder