Kurşuna Dizin

Naziler üç İngiliz, Fransız ve Laz'ı esir almışlar ve sonuçta ölüm cezası çarptırmışlar. Ve askerler soruyor:
- “Beyler Giyotinle mi ölmek istersiniz? Asılarak mı? Kurşuna dizilerek mi? ”
İlk önce Fransız yanıt verdi:
- “Benim atalarım hep giyotinle öldüler ben de giyotinle. ”
Onu almışlar kafasını yerleştirmişler giyotine. Giyotini üstten bırakıyorlar. Tam kafasına 2 santim kalınca giyotin duruyor.
Maalesef giyotin bozuk Almanlar sinirleniyor. Çünkü bu durumda Fransız kurtuldu. İngiliz:
- “Arkadaşlar. Asılarak ölmek çok kötü beni de giyotinle öldürün. ”
İngiliz uyanıklık yapıyor. Almanlar giyotini tamir ediyorlar. Ama olay aynı şekilde cereyan ediyor. Sonuçta İngiliz de kurtuluyor.
Sıra bizim laza geliyor. Bizim Temel de uyanık:
- “Arkadaşlar asılarak ölmek gerçekten çok kötü. E zaten giyotin de çalışmıyor. En iyisi beni kurşuna dizin. ”

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder