Yuvarlak Demir

Temel yeni bir Mercedes 600 SEL almıştır. Arkadaşı Dursun'u da arabasına almış ve bu mükemmel şaheser ile arkadaşını gezdirmektedir. Bir ara Dursun'un dikkati arabanın önündeki kocaman Mercedes amblemine takılır.
- “Temel’ciğim şu arabanın önündeki yuvarlak demir ne işe yarar? ”
Canı biraz eğlenmek isteyen Temel, Dursun’un saflığından yararlanmak istemiş.
- “O mu? Pak anlatayum. Ben yolda giderken, karşıdan karşıya geçmek isteyen birini gördim mi, bununla nişan alayrum, sonra gaza basayrum, devirup geçeyrum.. ”
Dursun - “Hadi ya gerçekten mi? ”
Temel - “Gerçekten tabi ya ne sandın. ”
Dursun - “Nasıl yaptığını bir göstersene. ”
Temel - “Tabi göstereyim. ”
Biraz uzakta yaşlı, eli bastonlu bir nine ağır ağır karşıdan karşıya geçmektedir.
Temel - “Dursun bak nişan aldum, gaza da basiyrum... ”
HHHHIIIIIIINNNNNN.Tam kadına vurmak üzereyken Temel aniden direksiyonu sola kırar. Ama Dursun’un tarafından
KKÜÜTTTT diye bir ses gelir.
Temel - “Ula Dursun ne oldi?
Dursun - “Sen ıskaladın ama ben kapuyla defirdum oni!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder