Noo Buumm

İdris methini çok duyduğu için Afrika'ya safariye gitmiş. Ufak ufak avlanmaya başlamışlar. Akşam safariye çıkanlar konuşuyormuş. İşte, ben bir aslan vurdum, ben iki kaplan vurdum. Bizimkine sıra gelmiş:
- “Pen ici tane nobum furdum. ”
Safariciler, herhalde bir şey vuramadı, kafadan atıyor, diye geçiştirmişler. Ertesi gün av dönüşü yine şunu vurdum, bunu vurdum diye konuşulurken İdris yine döktürmüş:
- “Pen ici tane daha nobum furdum. ”
Avcılar, bu adam yine atıyor diye düşünmüşler. Daha ertesi gün sıra bizimkine geldiğinde yine;
- “Peş nobum daha furdum”, deyince dayanamamışlar.
- “Yahu kardeşim nasıl bir şeydir şu nobum? ”
- “Valla, pen elimde tüfek ile dolaşayrum. Çalıların arasından “Noo buumm, noo buumm” diye kara kara pi şeyler pagura pagura çıkayi, pen de furayrum.”

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder